Ga naar inhoud

Iemand ADSL 768/128 klik hier


Aanbevolen berichten

ik kom heel zelden boven de 84 uit per ongeluk heb ik hiero (bij mijn ouders, waar ik meestal dor een gebrek aan leven zit :( ) wel eens 90 gehaald maar nooit meer. Maar goed 90 van de 94 is heel goed. Met mijn eigen verbinding 1.5 van planet kom ik echt niet op zulke percentages uit. 160 is daar echt de absolute max En dan heb ik me helemaal lam getweakt. (meestal zonder resultaat)
Link naar reactie
[quote:1cabbba205="rombaft"][quote:1cabbba205]heb jij wel die abonoment van 786/128 [/quote:1cabbba205] wat bedoel je daar infeite mee, de bytes per sec of zo, hier in belgie worden abbonemente niet zo aangegeven, het abbonement dat ik bezit is de goedkoopste formule (38 euro per maand)[/quote:1cabbba205] 768/128 staat voor 768 kbit/s downloaden en 128 kb/s uploaden. In Nederland is dit de middelste formule (light is 256/128) en je betaald rond de € 50,-.
Link naar reactie
[quote:30e45c5072]768/128 staat voor 768 kbit/s downloaden en 128 kb/s uploaden. In Nederland is dit de middelste formule (light is 256/128) en je betaald rond de € 50,-.[/quote:30e45c5072] blijkbar worden jullie nogal afgezet daar in holland, 50 euro voor 80kb/per sec, hahaha, hier betalen we 10 euro minder voor vier keer die snelheid, soms op de daluren 's nachts of wat en als je dan downloud van een goede server gaat hij soms naar 350Kb/per sec. mijn broer heeft kabel en die haalt soms snelheden van 480Kb/sec, betaald dan wel 45euro :D
Link naar reactie
ik ben allang blij dat ik iets heb ondanks dat het via een verbinding komt 800 mtr verderop.. :lol: Want anders zat ik nu nog steeds op m'n tel lijntje ! [u:3b09018758]Maar het is niet goedkoop nee dat niet..[/u:3b09018758] Denk dat het nog wel komt maar het is allemaal weer nieuw en wat nieuw is is weer vraag naar en waar vraag naar is wordt de prijs ook weer naar bepaald.. Groeten Gerwin..
Link naar reactie
[quote:8745d8cb36="rombaft"] mijn broer heeft kabel en die haalt soms snelheden van 480Kb/sec, betaald dan wel 45euro :D[/quote:8745d8cb36] Kabel is sterk afhankelijk van de buurt/plaats waar je woont. Ik ken ook mensen die 100+ kb/sec halen. Alleen komt de kabelprovider in mijn woonplaats volgens bovengenoemde site op een snelheid vam 6.4 Kb/sec. Dan is ASSL zo slecht nog niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...