Ga naar inhoud

Hotmail en Foutmelding


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Als ik naar hotmail wil krijg ik de foutmelding dat mijn explorer versie te laag is en dat hierdoor het kan voorkomen dat hotmail niet goed getoond wordt. Ik heb NIS (Norton Internet Security) aanstaan en als ik dit uitdoe komt het niet meer. Wat moet ik instellen om dit te voorkomen. Ik krijg deze foutmelding: [b:cd866af1bf]Het is met je huidige software niet mogelijk de volledige mogelijkheden van Hotmail te gebruiken Je gebruikt een webbrowser die niet door Hotmail wordt ondersteund. Als je de huidige browsersoftware blijft gebruiken, kunnen we niet garanderen dat Hotmail naar behoren zal werken. Hotmail ondersteunt de volgende webbrowsers: Microsoft Internet Explorer - versie 4.0 of hoger. Netscape Navigator - versie 4.70 of hoger. We bevelen je aan een upgrade uit te voeren naar de laatste versie van je webbrowser en nodigen je uit de laatste versie van Microsoft Internet Explorer te downloaden. [/b:cd866af1bf] Bij voorbaat dank. Groeten van Ruurd Feitsma (n.b. ik gebruik xp home)
Link naar reactie
............. [quote:8a64e5830d]Ik heb NIS ([b:8a64e5830d][color=blue:8a64e5830d][size=18:8a64e5830d]Norton Internet Security[/size:8a64e5830d][/color:8a64e5830d][/b:8a64e5830d]) aanstaan en als ik dit uitdoe komt het niet meer. Wat moet ik instellen om dit te voorkomen. [/quote:8a64e5830d] ................ :wink:
Link naar reactie
dubbelklikken op je ronde bolletje van nis rechts onderin naast je klok dan bovenin bij options/opties pers. firewall nemen dan ga je naar webcontent tabje bovenin zal wel iets van webinhoud bij jou zijn dan kun je 2 dingen doen : je kunt bij defaults je persoonlijke info weergeven weer aanzetten je kunt ook de site in het llijstje eens bekijken en daar passport.net/.com opzoeken en alleen daarbij NIET je persoonlijke info en bezochte websites blokken. Omdat die info wordt geblokkeerd herkend hotmail je inet explorer niet, daardoor opent hotmail niet. Zegt in mijn ogen al genoeg over hotmail. De update pagina van microsoft heeft psies hetzelfde probleem. Die wil ook info van je browser en cookies aan hebben staan.! Cookies heb je ook nodig voor hotmail. suc 6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...