Ga naar inhoud

socks scanner of iets dergelijks


Aanbevolen berichten

hola lieve mensen, Ik weet niet zeker of deze vraag hiero moet of bij bev. & priv. dus alstie nie goed staat bij voorbaat mijn excuses. Ik ben op zoek naar een socks scanner voor onder win xp prof. Ik gebruikte daar vroeger altijd superscan voor, maar op de 1 of andere manier krijg ik die niet meer goed werkend sinds xp. al een hele tijd dus. Ik heb met wat vrienden een irc server, waar we met een mannetje of 10 lekker oorlogje spelen zonder dat we dus andere mensen daarmee kwaad doen. ( Zouden meer mensen moeten doen, eigen server, heb je er tenminste op 'normale' irc servers als chatcity geen last van. Weet iemand een makkelijke en redelijk simpele scanner daarvoor. Is dat trouwens een zelfde scanner als bijvoorbeeld de portscanner die door topicstichter wordt gevraagd bij beveiliging & Privacy? Zoals te lezen ben ik op dat gebied een totale nitwit, maar goed, verliezen met spelletjes vind niemand leuk en al helemaal niet van je vrienden. :oops: . dus als iemand me kan helpen graag. P.S. Volgens een maatje van me(die dus te beroerd is om te helpen, hij houdt van winnen) zou ik naar proxyscanners moeten zoeken. Is dus een sock hetzelfde als een proxy?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...