Ga naar inhoud

Internet Explorer 6


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds vandaag het volgende probleem. Als ik bij het internetten op een link op een site klik met mijn linkermuisknop, dan opent de nieuwe site meteen volledig. Als ik op de link klik met de rechtermuisknop en in het menu kies voor "Openen in een nieuw venster", dan verschijnt boven in mijn scherm alleen de blauwe balk met de gegevens van titel van de site die moet openen. In de taakbalk is de titel van die site ook gewoon zichtbaar. Klik ik op de taakbalk op deze titel, dan lijkt het alsof de site naar de taakbalk gaat (verkleint). Klik ik er opnieuw op, dan lijkt de site te openen. Op mijn scherm verschijnt echter alleen de blauwe balk bovenin. Aan de rechterkant van de blauwe balk heb je de 3 tekentjes om te verkleinen, vergroten en af te sluiten. Klik op de middelste (een vierkant), dan krijg ik de site wel op mijn beeldscherm. Het vierkantje verandert dan in de 2 dubbel gestapelde vierkantjes. Mijn systeem draait onder Windows XP Home. Het enige dat ik vandaag heb geïnstalleerd, is de nieuwste Windows update. Het is een heel verhaal, maar ik hoop dat het duidelijk is. Kent iemand de oplossing voor het probleem? Bij voorbaat dank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...