Ga naar inhoud

spontane inbelverbinding


Aanbevolen berichten

Als ik de comp. opstart, verschijnt nog voor ik mijn wachtwoord heb ingetoetst het tabblad voor de inbelverbinding voor de internetverbinding. Dit is hoogst irritant zeker omdat ik een aantal keren op annuleren moet toetsen voordat dit tabblad verdwijnt. Mijn systeem draait op W98SE en wordt beveiligd door Norton Systemworks 2003 die ik regelmatig update. Wie kan mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen. Bij voorbaat dank. RAP
Link naar reactie
Heel toevallig stelde mijn vader ook deze vraag. Wanneer hij Norton System Works 2003 (inclusief Norton Internet Security 2003) opstart, komt meteen het inbelvenster om de hoek kijken. Overigens had hij daarvoor, met Norton System Works 2002 en Zone-Alarm, ook dit probleem. Wanneer hij inderdaad de verbinding maakt gebeurd er vervolgens niets. Hij kan dus niet zien welk programma deze verbinding verlangt. Het zal wel in het firewall-gebeuren zitten. Eerst namelijk met Zone-alarm en nu met Internet Security. Wie de oplossing heeft mag het zeggen. :roll: PS Het is uiteraard vervelend wanneer je een analoge modem hebt, maar ik zou eerlijk gezegd ook niet met ADSL of kabel willen dat er één of ander programma zonder mijn autorisatie verbinding wil maken. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...