Ga naar inhoud

Vaag probleem met internet!


Aanbevolen berichten

Ik heb nu al een paar maand het probleem dat m´n computer bepaalde websites gewoon ineens niet meer pakt. Hij zegt dan dat de pagina niet kan worden weergegeven en het scherm blijft leeg. Voor zover ik weet is dit van dag op dag gebeurt zonder dat ik instellingen of iets dergelijks heb veranderd. Ik heb voor de zekerheid al het mogelijke geprobeert bij m´n instellingen, maar nix... Ook heb ik een pingtest gedaan via dos en getest op sites die het doen en die het niet doen en ik ben er achter gekomen dat sites waarvan het IP-adres begint met 213 het niet doen. De pagina´s die het niet doen beginnen dus allemaal met 213. Misschien dat daar het probleem ligt, maar ik heb er gewoon geen logische verklaring voor! :-? Ik heb mijn netwerkkaart ook al opnieuw geiinstalleerd, maar dat heeft ook nix geholpen. Misschien dat iemand hier er raad mee weet, want ik kom er echt niet uit!!! Ik heb btw kabelinternet van @home... Alvast bedankt!
Link naar reactie
hostfile aan gemaakt of door een ad-blocker laten aanmaken misschien ? Vaak worden verdachte sites door dit soort programma's verwezen naar 127.0.0.01. in je firewall per ongeluk 213.xxx.xxx.xxx ingedeeld bij de non trusted sites. Probeer de sites eens via het ip-adres te benaderen, misschien is er iets mis met de DNS van je provider.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...