Ga naar inhoud

ADSL verbinding wordt verbroken


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of deze vraag al eens eerder is gesteld. Ik heb een ADSL verbinding bij Planet. Hij doet het verder prima, maar ik zit met 1 probleempje. Als ik 's morgens naar m'n werk ga, dan zet ik mijn PC aan en zet ik m'n downloads aan. Als ik 's avonds thuis kom is de verbinding verbroken. Weet iemand hoe dit kan ? Hoe kan ik dit oplossen ? Bij voorbaat dank,
Link naar reactie
hallo, voordat je al een andere modem gaat geen halen kijk eens even de instellingen na, bv als je win me hebt moet je bij configuratiescherm inbelnatwerk aanklikken of in engels dial up connections dan je adsl aanklikken daar kan je verschillende dingen instellen o.a. inbelverbinding verbreken indien niet meer nodig enzoverder, zet het hele boeltje af want die verbreekt je verbinding als je bv in vijf min minder dan een aantal kb's hebt binnengekregen. ikzelf heb ook een usb adsl modem en die verbreekt nooit zijn verbinding, als ze dat doen ligt dit niet aan de modem maar aan je usb poorten, het is al verschillende keren gebleken dat er geklaagd word over usb modems maar dat het gewoon aan de usb poorten ligt, kijk ook eens op de site van de fabrikant van je modem of er geen nieuwere drivers zijn.
Link naar reactie
Ik heb zelf ook Windows 2000 Pro. De verbinding blijft wel gehandhaafd als er gebeld wordt, dus daar ligt het niet aan. Ik zal straks eens even kijken of het misschien aan de instellingen van de inbelverbinding ligt. Ik heb daar eigenlijk nog helemaal niet naar gekeken. Bedankt voor die optie i.i.g. Als ik niks meer van me laat horen zal het probleem hoogstwaarschijnlijk wel opgelost zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...