Ga naar inhoud

Norton Antivirus en Norton Security 2003


Aanbevolen berichten

Het is al een paar keer gebeurd, dat ik mijn computer met Windows XP Home Editie opnieuw moest opstarten wegens een programma. Prima. Maar in de taakbalk waren Norton Antivirus en Security verdwenen. En dus ook niet geactiveerd. Norton antivirus geopend. En Autoproject was niet geactiveerd, het haakje was verdwenen. Opnieuw een haakje. Maar het werkte niet. Soms na vier of vijf keer dit gedaan. Nadat Norton Antivirus weer was geactiveerd, was de beurt aan Security. Een fluitje van een cent. Vergeet het maar. Inschakelen op de button werkte niet. Alles weer grondig verwijderd. En van CD opnieuw Norton geïnstalleerd. En Lifeupdate weer uitgevoerd. Na twee keer deze proceduren te hebben gedaan werkt eindelijk Norton. Ik zet tegenwoordig de computer in slaapstand. Maar voor een nieuw programma, is het weleens nodig de computer opnieuw op te starten. En dan komen de problemen met Norton weer om de hoek kijken. mvg A
Link naar reactie
Dit is helaas een bekend probleem. Laatst nog was ik getuige van de enorme kracht en invloed die deze beveiligings-applictaties hebben op je systeem en op andere programma's. Vergeet je bij het installeren en herstarten de install-CD uit de lade te houden? Kans op een groot probleem! Wil je herinstalleren zonder te formatten? Met de firewall te doen maar met een Systemworks of antivirus moet je zoveel regkeys handmatig verwijderen...bijna onmogelijke opgave! Ik heb er bijvoorbeeld last van dat de LiveUpdate-functie op een gegeven moment uit staat en NIET meer aan kan! De button kan je clicken en in opties aanvinken; het helpt niks. Ik denk dat de kans dat het een track-erase-progje is dat kwaad doet groot is. Dus als je weleens Adware, Spybot, Internet Tracks Eraser oid gebruikt. heb je kans dat er dingen op hol slaan en Norton-applicaties zijn er gevoelig voor. Het enige wat zou helpen is een volledige nieuwe schone installatie....
Link naar reactie
Het probleem is opgelost. Tenminste het werkt wel op mijn computer. Als men Norton Antivirus en Securitie installeerd, komt er een pictogram van securitie op het bureaublad. Dit wel laten staan of slepen naar de taakbalk. Als men de computer opnieuw moet opstarten, en is de computer hiermee klaar. Dan klikken op de pictogram securitie, en zie de ikoontjes van antivirus en securitie komen rechts op de taakbalk te voorschijn. Dus men moet het zelf activeren. Het wel zo dan het venster van Norton Securitie ook wordt geopend, maar dat klikt men rechts bovenaan weer weg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...