Ga naar inhoud

Kazaa


Aanbevolen berichten

volgende vraag Zoon lief wil Kazaa gaan gebruiken Zit op netwerk host pc bezit norman virusscanner en zonealarm gast pc (de download pc) alleen Norman internet wordt gedeeld via analogx Gisteren Kazaa geinstalleerd op gast pc, gaatop zich prima, maar Kazaa werkt niet, kan blijkbaar geen internet verbinding opzetten Heb gekeken of het wel werkt door op host pc zone alarm uit te zetten resultaat 0 en niet wenselijk Wat kan er nog meer misgaan en hoe lossen we dit op? of ligt het aan de proxy instellingen? namens zoonlief vast bedankt k. koning
Link naar reactie
helaas kan ik je niet helpen. Mijn vermoeden is dat je bepaalde poorten handmatig open moet zetten wil kazaa gaan werken. ik zou echter niet weten welke poorten. ik heb echter wel een goed bedoeld advies. Gebruik K++ of kazaa lite, daar zit geen spy- of adware in, wat in de gewone kazaa wel in enorme mate is vertegenwoordigd. Je pc's zullen je erg dankbaar zijn. ps. en wel sharen he, daar is kazaa voor :lol:
Link naar reactie
Hey @all, unfortunately I'm not able to write in dutch language - I hope you excuse. Ok - the newest edition van computer totaal includes an artikel about [b:a88a1085ef]Kazupernodes[/b:a88a1085ef] annoyingly I've in Germany no possibility to buy this edition of computer totaal :cry: Do you have any idea, how I can get this article?? Thanks for your feedbacks :) Adara
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...