Ga naar inhoud

IE - Startpagina kan niet gewijzigd worden


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb problemen met IE. Sinds geruime tijd kan ik de startpagina niet meer wijzigen. Ik heb reeds via "regedit" overal de sleutels gewijzigd, maar bij de volgende keer dat ik IE open staat de oude startpagina er weer in!! Ik heb ook een paar sites waar ik vroeger wel en nu niet meer in kom. De instellingen voor veiligheid en cookies zijn nog steeds dezelfde! Programmas zoals Ad-Aware 6 en Spybot heb ik ook al ingezet. Na het uitvoeren en reinigen met Spybot heb ik deze nog eens uitgevoerd en nu blijkt dat hij niet alle cookies en geschiedenis-bestanden heeft kunnen verwijderen. Ik heb ook al in een[URL=http://www.wintips.nl/forumnew/display_topic_threads.asp?ForumID=17&TopicID=145&PagePosition=1]ander forum[/URL] deze vraag gesteld, ook in een Duits forum; nu blijkt dat nogal wat mensen ook dit probleem hebben. Maar de juiste oplossing is tot nogtoe niet gevonden. De eenvoudigste oplossing is natuurlijk dat ik "c:\" formateer, maar ik ben nu al zo lang opgezadeld met dit probleem, dat het nu al bijna een obsessie geworden is om toch nog DE oplossing te vinden. Groetjes, [color=blue:2bf5fd459d]Dotti[/color:2bf5fd459d]
Link naar reactie
Hoi, ik heb reeds met "IEradicator2001" IE verwijderd en dan IE 5.5 erop. Probleem nog daar. Nogmaals IE verwijderd en dan IE 6 met SP1 erop. Prob nog steeds daar. De startpagina wordt steeds naar www.zdf.de gezet, een 'serieuze' site van het duitse tv-staion ZDF. Ik heb wel al in de regedit alle vermeldingen met 'SWPortal' en 'SWcaller' verwijderd.
Link naar reactie
Swporta voegt zelf nog een aantal keys toe in je register zonder zijn naam, zo zet hij startpagina op yes, dit moet je dus ook verwijderen kijk ook bij je msconfig of daar iets staat van ms7531, swporta of swcaller. Klik op onderstaande link voor instructies hoe je alles weghaald. http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/swporta.trojan.html
Link naar reactie
Ik verander mijn startpagina altijd door met mijn rechtermuisknop op Internet Explorer op mijn desktop te klikken en te kiezen voor Eigenschappen. Daar stel ik mijn startpagina in. Soms gebeurt er wel eens iets, ik weet nooit wat, en dan komt bijvoorbeeld MSN tevoorschijn, maar die gooi ik er dan meteen weer af op mijn hierbovenbeschreven manier. Gerda
Link naar reactie
Zo makkelijk zal het bij Dotti niet gaan, als je goed leest dan zie je in zijn of haar post staan[quote:4478ec16a6]Ik heb wel al in de regedit alle vermeldingen met 'SWPortal' en 'SWcaller' verwijderd[/quote:4478ec16a6] Swporta en Swcaller zijn trojans, en dat is dus niet zomaar te veranderen door enkelt je startpagina te wijzigen bij eigenschappen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...