Ga naar inhoud

Help ik kan niet alle pagina's openen


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?? Ik gebruik windows XP pro en kan niet alle pagina's openen. Misschien moet ik in internet explorer een beveiliging uitschakelen, maar ik weet niet welke. Ik gebruik Norton firewall, maar als ik deze uitschakel komt de gewenste info niet op het scherm. Kan iemand mij aub helpen. Alvast bedankt. P.s. een belangrijke pagina voor mij is http://www.huis-aan-bod.nl hier zou ik bij woning aanbod een aantal woningen te zien moeten krijgen, maar zoals gemeldt gebeurd dit bij mij niet. :evil:
Link naar reactie
Ik heb dit probleem ook. Netwerk: de host kan alles openen, de client krijgt bepaalde pagina's niet open. Op de client is zojuist op een schone partitie alles geinstalleerd (XP). Microsoft Virtual Machine geinstalleerd (ik zie overigens nergens waar ik die installatie ongedaan kan maken). Voorbeeld. De site: www.rabobank.nl gaat keurig open, maar de link: Betalen en sparen blijft onbereikbaar. Ik hoop dat iemand kan helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...