Ga naar inhoud

wat is...


Aanbevolen berichten

"Double-Click.net"?? Ik word zo schijtezi.... van die double-click.net. het probleem is dat ik geen paginas kan bekijken (ze laden niet normaal) die iets met double-click heeft. double-click is reclame, zoveel weet ik wel. maar paginas die ernaartoe verwijzen voor weetikveel wat laden niet helemaal en springt naar die .. (ik wil het niet nog een keer zeggen) voor een advertentie denk ik.. Hoe komt het dat mijn ie-explorer zulks paginas niet behoorlijk kan laden ? volgens mij is dat doubldinges een soort pop-up iets maar wel in hetzelfde venster. ik gebruik win98 en iexplorer 5 groet PS. computertotaal heeft blijkbaar ook last van doubledinges.. als ik computertotaal.nl intik laadt het de site niet helemaal en springt naar een foutmelding. En dit verscijnt er dan in mn zoekbalk: "http://ad.uk.doubleclick.net/adi/idg.nl.ct/home;sz=468x60;tile=1;ord=1047422060?"
Link naar reactie
Als je Norton SystemWorks 2003 hebt kun je alle Plug-ins uit je IE verwijderen. Zo die ik het altijd, en dat Ad-Aware helpt ook heel erg goed! Dus mogelijkheden genoeg, en Mozilla enzovoort zijn ook heel goed! Want die kunnen inderdaad al die dingen onderdrukken. Dus ik zou zeggen: Kies een programma :D GamesFreak
Link naar reactie
dank jullie wel. het probleem lag toch echt effe wat anders, het runnen van die spybot/ad removal software was juist de oorzaak dat ik wat paginas niet meer kon zien. het kwam allemaal door de hosts file in windows zelf. software als adaware etc plaatsen urls van bekende ad&spy links in de host file wat leidt tot een foutmelding en niet naar het werkelijk gaan van de site zelf (zoals doublclick.net etc) ik ben niet vóór die sites met mogelijk spy-gevaar, maar soms kan het niet zoveel kwaad vin ik.. dus alleen qksrv.net en 2 doubleclick.net links verwijderd uit de host file. en volgens mij kan ik zometeen zonder probleem wat sites gaan laden. trouwens, het is een site die je bezoekt die een cookie of wat van een bepaalde ad-site zoals doubleclick op je computer plaatst. de hosts file blokt die links ahw. door explorer te foppen. daarom kon ik bepaalde sites niet meer normaal laden. er zijn dus heel wat sites die op een of andere manier iets te maken hebben met bedrijven als qksrv.net of doubleclick.net zoals computertotaal zelf (denk ik, correct me if i'm wrong) daniel
Link naar reactie
als ik scan met ad-ware en vervolgens alles verwijder (altijd staat de double-klick er tussen) en ik start internet weer op met de browser en laat de boel weer scannen met ad-aware staat double-klick er weer tussen. Ik heb als startpagina msn.nl ik denk dat hier zoeites inzit, omdat als ik bijvoorbeeld startpagina als startpagina doe dan heb ik dat niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...