Ga naar inhoud

adsl en andere acounts


Aanbevolen berichten

je kan bij andere providers inbellen maar dat alleen als die providers dit toelaten en dat zijn er niet zoveel, dus wanadoo laat dit waarschijnlijk niet toe en je moet via je eigen wannadoo connectie (zelfs niet iemand anders met een wanadoo connectie) uplouden, dus dat is even pech voor jou oplossing1, ofwel 56kb modem uit de vuilbak halen en via je oude "abonement" uplouden naar je site maar dit vind ik infeite stom. oplossing2 : met uw nieuwe abbonement heb je zeker webruimte bijgekregen, zet daar je site op. Misschien je wel eens terug naar je oude site zal moeten gaan om bv in je index te zetten dat je site veranderd is van url.
Link naar reactie
Tja, tisnietanders. Zoals zo vaak komt deze verbetering niet in plaats van, maar gewoon ernaast. Wel interessant dat ik dus bij sommige providers wel en andere niet via mijn adsl-modem zou kunnen inbellen, is daar een overzicht van? Intussen mijn ouwe modumpje maar weer aangesloten, kan ik weer naar de stand van mijn girorekening kijken. Wel een gehannes hoor, en echt opschieten doet het ook niet , uploaden via adsl gaat toch ook sneller?
Link naar reactie
In principe moet alles het gewoon onder ADSL doen: Wat betreft je website gewoon het advies van romraft opvolgen. Je hele site bij HCC net plaatsen en ff een aparte pagina met de adreswijziging maken en die op de oude locatie bij wannadoo plaatsen. Girotel ondersteunt ook gewoon ADSL, probeer eens te upgraden naar de nieuwste [url=http://www.postbank.nl/nvd/artikellink/click2/0,3384,5718_4916,00.html]Versie 3.0[/url].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...