Ga naar inhoud

Link bevat niet wat Google 'zegt'


Aanbevolen berichten

Kent iemand de verklaring van het volgende: iemand had problemen met hardwchk.exe, dus ik dacht: zou ik er niets van kunnen vinden. Dus ik Google naar hardwchk.exe Krijg ik één link en nog wel een van computerTotaal zelf. Bij de zoekpagina van Google stond vermeld: [i:0828893dfc]Reviews - Computertotaal.nl ... systeem Lees verder... 01 Maart, 12:04 uur - bosjvd: Beveiliging & privacy: hardwchk.exe Wat is dit ? Lees verder... 01 Maart, 12 ... www2.computertotaal.nl/reviews/home.cfm - 25k - 1 maart 2003 - In cache - Gelijkwaardige pagina's [/i:0828893dfc] echter, klik ik erop dan komt op heel die pagina geen hardwchk.exe voor. Zit Google dan nog met oude gegevens in zijn database of wat? (af en toe heb je dit nog wel eens voor)
Link naar reactie
[quote:d6312512a9="Passer"] [i:d6312512a9]Reviews - Computertotaal.nl ... systeem Lees verder... 01 Maart, 12:04 uur - bosjvd: Beveiliging & privacy: hardwchk.exe Wat is dit ? Lees verder... 01 Maart, 12 ... www2.computertotaal.nl/reviews/home.cfm - 25k - 1 maart 2003 - In cache - Gelijkwaardige pagina's [/i:d6312512a9])[/quote:d6312512a9] [url]www.computertotaal.nl/reviews/home.cfm[/url] is de vaste page met reviews van computertotaal. Onderaan staan altijd enkele links naar artikelen op dit forum en die worden altijd zeer up to date gehouden (<15 min ?) In dit geval was het een verwijzing naar [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=85759]dit artikel[/url] op het forum. Ik neem aan dat dit juist de vraag was waarvoor je een antwoord zocht ? :wink:
Link naar reactie
'in cache' is een link: (vet hieronder) [quote:583e37ba1d] Reviews - Computertotaal.nl ... systeem Lees verder... 01 Maart, 12:04 uur - bosjvd: Beveiliging & privacy: hardwchk.exe Wat is dit ? Lees verder... 01 Maart, 12 ... www2.computertotaal.nl/reviews/home.cfm - 25k - 1 maart 2003 - [b:583e37ba1d]In cache[/b:583e37ba1d] - Gelijkwaardige pagina's [/quote:583e37ba1d]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...