Ga naar inhoud

verbinding valt steeds weg


Aanbevolen berichten

[size=18:a72b0fb764][/size:a72b0fb764]De laatse maanden doet zich een irritant probleem voor met onze Wanadoo Cable Basic internetverbinding. Niet altijd maar zo nu en dan, op sommige dagen, valt de verbinding om de haverklap weg. Het lijkt wel te gebeuren bij het overgaan naar een volgende webpagina. Vanochtend was het weer heel erg, om gek van te worden en nu lijkt het weer goed te gaan. Ook Outlook Express geeft hetzelfde probleem. Weet iemand hier, voordat ik een uur op de helpdeskmedewerker van Wanadoo ga zitten wachten, wat hier aan de hand kan zijn? :o
Link naar reactie
Had vanmorgen het probleem dat ik helemaal niet kon inloggen. Heb het Wanadoo Broadband Basic abbo. Rond half 12 was de verbinding weer te maken. Woonplaats van ondergetekende: Den Haag. En trouwens bellen naar de helpdesk hoef je echt niet te doen. Daar zitten een paar dombo's die volgens mij nog geen eens snappen hoe ze hun schoenveters moeten strikken, laat staan jouw probleem te verhelpen. Als bij mij iets niet lukt qua verbinding,ga ik ff een uurtje wat anders doen. meetal daarna loopt de boel weer als een trein.
Link naar reactie
Dat inbellen lukt af en toe ook niet maar even wachten is dan inderdaad de oplossing. Zijn we aan gewend ondertussen. Dat de verbinding steeds afgebroken wordt is een nieuw verschijnsel en ik hou er rekening mee dat het iets is met onze computer en niet met Wanadoo. Alhoewel als bij Outlook Express de verbinding plotseling verbroken wordt de foutmelding verschijnt dat de server de verbinding heeft verbroken. Iemand nog suggesties? :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...