Ga naar inhoud

oleaut32.dll en mshtml.dll en clslp.dll en kernel32.dll


anoniem

Aanbevolen berichten

Ja, het lijkt algebra, maar sinds ik een week breedbandinternet heb krijg ik om de minuut dit soort foutmeldingen. Ik heb daar eerder vragen over gesteld maar concrete antwoorden heb ik nog niet, alle goede bedoelingen ten spijt. Ik heb @Home en ik krijg minstens elke minuut de foutmelding MSHTML.dll op mijn scherm. Alles werkt dan nog wel, maar om de haverklap die melding moeten wegvegen is ook geen pretje. Het zou te maken hebben met de instelling naar 256 kleuren. In de eerste plaats is dat geen gezicht. Iconen worden veelal gestreept weergegeven of blijven grijs. En de melding blijft dus komen...!!! Dus dat is geen optie! Dan is er die melding van oleaut32.dll. Aan het antwoord dat ik kreeg dat dat een oude versie is, heb ik niets. Waarvan dan?? Hoe komt dat dan? En beter, Hoe zorg ik ervoor dat die melding niet meer krijg? Ik kreeg de melding van clslp.dll. Dat zou aan McAfee liggen. Ok, McAfee eraf gegooid! Nou ben ik dus niet meer beschermd. Leuk hoor..! Ja, de melding ben ik nog even niet meer tegengekomen, nu nog maar wachten tot een virus binnenkomt... En als klap op de vuurpijl krijg ik ook een enkele keer kernel32.dll Ik heb bij mijn weten niets verkeerd gedaan. Inmiddels de installatiecd (internet en breedbandinstellingen) van @Home opnieuw geïnstalleerd. Ligt de verbinding er weer tussenuit. Je moet tig keren op VERNIEUWEN hameren om een pagina te krijgen. HEEEELLLPP
Link naar reactie
Ik heb hier misschien een oplossing voor de kernel32.dll fout. Oorzaak: Dit is een heel algemene Windows foutmelding. De melding wordt veroorzaakt door een conflict met een stuurprogramma. Mogelijke oplossing: Installeer zo mogelijk Windows 98 over Windows 95 Klik in het Startmenu op Instellingen | Configuratiescherm en Dubbelklik op het 'Beeldscherm'-pictogram. Stel nu de resolutie in op 32-bits kleuren.
Link naar reactie
leve breedband :wink: Nu het lijkt mij eerder een driverprobleempje, die @home is dat adsl of telenet? Welke windows versie heb je infeite? Indien adsl, kijk eens welke modem je juist hebt en zoek eens op de site van het merk (als je kunt surfen tenminste :D ) of er misschien geen patches, updates, nieuwere drivers te verkrijgen zijn. Die kernell fout heb ik ook een tijdje geleden een paar keer gehad, is vanzelf weggegaan, het heeft iets te zien met je explorer, maar dat is ook alles wat ik er van weet. Die andere foutcodes daar hebben ook betrekking tot je internet explorer. Volgens mij heb je windows 95 of 98 kan dat? Indien ja kijk eens of je geen extra patch nodig hebt voor die windows versie.
Link naar reactie
Sorry dat ik gisteravond niet meer antwoordde maar ik kom er op mijn 2 thuiscomputers niet meer in... Bij de ene blijft het OLEAUT32.dll verschijnen bij internetverbinding. Einde verhaal Bij de andere moest ik bij elke pagina tig keer op VERNIEUWEN drukken om erin te kom,en en zelfs dat lukte na enkele keren niet meer. Werken op de pc met andere programma's zoals bijv. Word is geen probleem. HOPELOOS. Nu dus vanaf mijn werk. Barus: ik zie in je antwoord geen oplossing voor oleaut32.dll aangegeven. Rombaft: ik heb Win 98 SE. Wie brengt verlossing in deze poel van ellende....?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...