Ga naar inhoud

de robot heeft het over genomen op mijn asus tablet tf300t hoe verwijder ik dit?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet niet welke browser je gebruikt dus..... . hier een (gratis) tooltje om AdwCleaner om spyware te verwijderen. . https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/ Download AdWCleaner naar je bureaublad. . Start AdwCleaner.exe door met de rechter muisknop op AdwCleaner.exe te klikken en selecteer Als Administrator uitvoeren. . Met AdwCleaner gaan je nu scannen op adware, reclame, popups en toolbars, browser helper objects of extensies in de browsers Internet Explorer, Google Chrome of Mozilla Firefox. Dat kan je doen door op de knop Scan te klikken. Door op Scan te klikken gaat AdwCleaner eerst opsommen wat er aan ongewenste reclame is geïnstalleerd tegen je favoriete browser. Na de scan kan je door middel van het uitvinken van een gevonden item het item uitsluiten van het verwijder proces. Bijvoorbeeld wanneer een bestand onterecht als verdacht wordt aangemerkt, maar meestal is dat wat hij vind ongewenst. . Na de scan... De browsers Internet Explorer, Google Chrome of Mozilla Firefox zijn nu gescand op enige vorm van ongewenste adware e.d. Alsje geen items wenst te ontsluiten van het verwijder proces kan je de browser(s) nu gaan opschonen door op de knop Clean te drukken . Hierna dien je nog een aantal keer op OK te klikken en zal de computer worden herstart. Na de herstart zal in Windows 7 en in Windows 8 een logbestand openen met het volledige detectie en verwijder proces van AdwCleaner. Let wel!... in Windows 8 dien je eerst naar de Desktop modus over te schakelen om het logbestand AdwCleaner te zien. Dit doe je door op Windows toets + D te tikken op uw toetsenbord.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...