Ga naar inhoud

foute links


anoniem

Aanbevolen berichten

internet explorer had altijd goed gelopen op mijn win xp prof maar nou als ik bij msn hotmail wil aanmelden dan geeft ie aan dat ie de pagina niet kan vinden. en op msn 5.0 kan ik me ook niet aanmelden terwijl dan op dmsn en msn 4.7 wel kan. ik kan geen gehele nieuwe setup internet explorer doen. omdat het win xp is. ik had ook alle sluitels in het register verwijderd en dan proberen 5.5 te instaleren en sp1 ook geprobeerd maar allemaal hetzelfde. wie weet de oplossing en alle beveilinging ook op laag. en bij verschillende sites geeft ie ook het volgende weer Door uw huidige beveiligingsinstellingen kunnen ActiveX-besturingselementen op deze pagina niet worden uitgevoerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven terwijl ik alle beveilingings instellingen heb geprobeerd. en alle cookies een keer verwijderd en tempory internet files ook. wie weet de oplossing bvd p.s. systeemherstel werkt ook niet. en ik heb geen zin om xp er op nieuw op te zetten
Link naar reactie
Oplossing 1: Typ in start\uitvoeren: Services.msc [enter] Dubbelklik op de "Cryptographic Services". Als die is "disabled" dan enable je die. Probeer het opnieuw. Lukt dat ook niet: Oplossing 2: Hernoem de volgende map: C:\WINDOWS\system32\CatRoot2\ Bijv. naar C:\WINDOWS\system32\CatRoot2oud (Mogelijk moet je daarvoor de "Cryptographic Services" juist weer disablen!) Probeer het nu weer. Oplossing 3: Controlleer of de "Microsoft Root Authority" certificaat of the "NOLIABILITY ACCEPTED, (c)97 VeriSign, Inc." certificaat nog wel aanwezig zijn: IE: Extra\internet-opties\inhoud. Klik op certificaten en dan op "vertrouwde basiscertificeringsinstanties" en kijk of ze er wel tussenstaan.
Link naar reactie
Probeer het eens met een nieuwe account. Ga in het configuratiescherm naar gebruikers. Klik op "een nieuwe account maken". Geef het een naam en klik op volgende. Vink "computerbeheerder" aan en klik op account maken. Log uit en log opnieuw in onder die nieuwe accountnaam. Probeer het dan opnieuw. Had je trouwens SP1 geïnstalleerd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...