Ga naar inhoud

internet delen


anoniem

Aanbevolen berichten

wat je nodig hebt is niet zoveel. 2 netwerkkaarten. en een crosslink kabel. en je bent klaar. in windows zit de optie om om te werken via een netwerk. dus bestanden delen en internet delen. in elke pc een netwerkkaart zetten. kabel aansluiten. configuren.client voor microsoft netwerken. via software/internet delen inschakelen. zorg dat je de windows cdrom bij de hand hebt. muv.winxp.die cd ben je niet nodig. de pc die aangesloten zit op internet als host maken. de ander als zijnde slave. opnieuw opstarten. en als het goed is werkt het nu. komplete zetjes zin te koop voor ongeveer 40/50 euro. sukses.
Link naar reactie
ik overweeg adsl te nemen en wil daarbij ook de twee verschillende computers die niet met elkaar verbonden zijn los van elkaar (maar niet tegelijkertijd) (misschien kan dat ook wel) kunnen internetten op die ene adsl aansluiting. hoe kan ik dan twee e-mailadressen hebben die onafhankelijk van elkaar hun eigen post kunnen ophalen. bij zonnet krijg ik daar geen antwoord op. staat zoies al in de veel gevraagde vragen? ik weet inmiddels wel dat ik een router nodig heb.
Link naar reactie
Als je ADSL neemt, neem dan een Ethernet modem. Router is ook goed of een software router. Ik zit zelf met ADSL Basic al meer dan 1 jaar bij xs4all. Heb je de tv gisterenavond bekeken. Zij komen goed uit de bus. Het enige contact dat ik met ze heb is die maandelijkse factuur :evil: die ze elke maand sturen. Hun abonnment heeft standaard 5 email boxen (meer moet je voor betalen) met per box 10 aliassen. Homepage van 50 Mb dacht iks en ze hebben ook secure webmail. Als je in een internetcafe ergens in de wereld zit kan je zo via de webmail bij je email. Succes met je keuze
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...