Ga naar inhoud

netscape en hotmail


anoniem

Aanbevolen berichten

Dat is geen truuc, gewoon sluw zijn. Er is namelijk bijna niets mogelijk met netscape. Bijna iedereen gebruit explorer, dus de websites worden gemaakt op bassis van explorer. Probeer maar eens een reis te boeken via netscape. KAN NIET Probeer eens in te loggen bij zonnet. KAN NIET ik kan NIET internetbankieren bij Fortis met netscape, wel met explorer Zo zijn er vele voorbeelden. Conclusie. Je wordt verplicht om explorer als browser te blijven gebruiken. of je nu SP1 hebt of niet
Link naar reactie
Het blijft raar...als ik bij netscape via "favorieten" naar hotmail probeer te gaan weigert ie er naar toe te gaan, er gebeurt gewoon nix. Als ik vervolgens hotmail aanklik op de "Startpagina" dan opent er een nieuw venster en kan ik gewoon naar hotmail.... Blijkbaar iet mis met Netscape?...nou ja, via een omweg lukt het dus wel, maar ik blijf het raar vinden, de rest van de favorieten werkt gewoon tot nu toe. merci voor adviezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...