Ga naar inhoud

email


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:e9deec624d="Peter Hoogendoorn"] HCCNet heeft weer problemen met de mail, dat was ff over maar net hoorde ik het van iemand anders ook al. . . . Peter[/quote:e9deec624d] Klopt, ik ondervind dat ook wel eens een enkele keer. Ik heb meerdere accounts, waaronder ook HCC-net. Maar meestal is het na een halfuurtje wel weer over. Als het verschijnsel permanent is, dan gaan toch mijn gedachten uit naar de instellingen, omdat verzenden blijkbaar wel lukt. Jan de Boer
Link naar reactie
Inst: Ziet er verder goed uit! HCCnet kent de laatste 3 maanden niets dan problemen t.a.v. de POP server (incoming mail). Dit kan soms uren duren. Ik kan me echter nauwelijks voorstellen dat je, gerekend over meerdere dagen en tijden, nooit geen mail binnen zou krijgen. Wat je ook kan tegenkomen bij HCCnet is het feit dat de verificatie (van je gebruikersnaam en wachtwoord) onmogelijk is. (Software blijft dan mekkeren over je gebr. naam / wachtw.). Niets van aantrekken; ligt niet aan jou..... Groet en suc6, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...