Ga naar inhoud

UPnP: Speed Touch Home.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kreeg net de bevestiging van de Alcatel helpdesk dat in mijn Speed Touch Home modem UpnP (Universal Plug and Play) niet wordt ondersteund. In de nieuwere modellen is dat nu wel voorzien. Dat betekent nu ook dat ik weet waarom eerdere vragen over “waarom ik met Windows Messenger geen voice mail of file tranfer kon uitvoeren” nu ook een antwoord hebben en in mijn geval niks met verkeerd ingestelde firewalls, netwerkkaarten, e.a. te maken hadden. Het schijnt dat mijn modem zou kunnen omgevormd worden tot hogere versie (waar UpnP dan wel zou ondersteund worden) maar dat hiervoor heel wat kennis nodig zou zijn. Ik zou daar wel durven aan beginnen…maar weet niet waar een dergelijke (gedetailleerde) informatie te vinden is. Iemand een idee.
Link naar reactie
Kijk eens op [url=http://www.bruring.com/nuke/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=9&page=1]deze site[/url]. Hier is de tweaking guide voor ST home naar ST 510 te vinden. Het is echter niet zonder risico's. Ik heb hem bij mij ook uitgevoerd en toen ik klaar was reageerde mijn modem nergens meer op. Heb hem uit en aan gezet en dat hielp ook niet. Een reset naar factory defaults deed wonderen. Hij reageerde weer op mijn pings en de upgrade naar 510 was in een keer wel gelukt. Succes...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...