Ga naar inhoud

HELP! geen internet op mijn computer


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste forumgebruiker! Ik heb sinds vandaag geen internet op mijn computer meer. :cry: Ik heb echt geen idee hoe het komt maar als ik nu een adres in typ dan staat rechts onder in beeld: zoeken naar pagina. dat duurt 2 min en daarna geeft hij de dns-error page. Als ik opnieuw de wizard internet verbinding doe en ik geef alles op dan kan ik na 3x achter elkaar de wizard gedaan te hebben 1 pagina bekijken en dat is de msn startpagina. Als ik doorklik op die pagina gaat hij weer zoeken. Dus ik denk dat die pagina gewoon in mn cache staat. Maar ik heb dus geen internet??? Weet iemand misschien welke setting ik fout kan ingesteld hebben? Het heeft het altijd gedaan dus.... :cry: Het internet komt binnen via de adsl modem en daarna naar de hub en via de hub naar mijn computer en nog 2 anderen. Op de 2 andere computers doet het internet het wel :-? Het licht dus echt aan mijn computer... Iemand ideeen of een paar tips? bvd, Wouter
Link naar reactie
Misschien is je ip configuratie corrupt geraakt. Pingen lukt dan nog wel echter dns doet niets meer. Het enige wat dan nog helpt is je ip protocol weggooien en opnieuw installeren. Het klinkt echter simpeler dan het is. Want als je bij je netwerk settings je ip protocol er uit gooit en dan opnieuw installeerd heb je niet volledig alles weg gehaald. Als je gebruik maakt van een 98 versie kan je op de volgende link klikken: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q286748 Lees het eerst goed door draai desnoods de rommel uit en voer de stappen in exact die volgorde uit. Anders kan je gewoon opnieuw beginnen. Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...