Ga naar inhoud

verschuiven van pagina


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een probleempje. Ik heb een pagina gemaakt. Alles wordt getoond in een iframe. Dat werkt perfect. Nu laat ik in dat iframe een pagina zien die bestaat uit 3 frames met aan de rechterkant een scrolbalk. De eerste keer is dat goed. Ga ik nu van die pagina via de link Home op die pagina terug naar de startpagina van mijn site dan verschuift de pagina met frames als ik daar weer terug kom. En dat herhaalt zich steeds als ik dus heen en weer blijf gaan. Iemand een idee hoe dat komt en hoe ik dat kan oplossen? Alvast bedankt voor jullie aandacht. Groetjes
Link naar reactie
Ik heb de site een beetje aangepast nu. Het is te zien op [url]http://www.sportfotoservice.com[/url] Als je nu klikt op kalender zie je een kalender. Niet alle links die er zijn werken maar de link die wel werkt is HOME. Als je nu op home klikt kom je weer terug bij het begin alleen is het een beetje verschoven. (Naar beneden en naar rechts volgens mij. Als je dit een paar keer herhaalt is het zeker duidelijk te zien. Hopelijk ben ik je hiermee van dienst geweest
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...