Ga naar inhoud

Bebruiken van Emule


anoniem

Aanbevolen berichten

Er gebeurd bij mij neit veel bij e-mule,af en toe download ie met 2 kbps. Hij heeft wel een lijst (die korte wordt van 64 naar 59) maar overal staat op de wachtrij en vroeger te veel verbindingen. Hoe kan ik emule nieuwe mensen laten zoeken en hoe kan ik de qr vernieuwen zodat ik echt weet hoeveelste ik ben op de wachtrij. Is het ook mogelijk mesnen met qr 1000 uit je bronnen lijst te halen? delte werkt niet.
Link naar reactie
Ik heb E-mule en E-Donkey geprobeerd maar het is nog 10 keer erger dan WinMX: wachtrijen tot je een ons weegt, en intussen gebeurt er niks. Je moet aardig verstand hebben van filesahring om dit progje op orde te krijgen maar mijn simpele conclusie was dat ik altijd nog 10 keer sneller mijn spullen binnenkreeg met Kazaa of anders wat zoeken op het net. :wink:
Link naar reactie
Is inderdaad af en toe irritant. Ben er wel achter dat het netwerk van kaza (= ook i-mesh) niet geschikt is om spellen mee te downloaden. Heb al 3 keer gehad dat het een ander spel bleek te zijn. E-mule staat voor kwaliteit. Heb hem vannacht gewoon aan laten staan, was alleen niet eerlijk 200 mb verzonden 130 ontvangen. Maarja als je eenmaal geode sevrer hebt gaat het wat sneller. Als je er niet op kijkt kan je je er ook niet kwaad over maken :wink: Is er geen beter p2p programma???
Link naar reactie
[quote:bec9062db9] eMule features a credit system based on how much you give to the network. A lower upload means fewer credits and a longer wait time in queues. Bron: [url]http://www.emule-project.net/faq/[/url] [/quote:bec9062db9] Als je dus veel in de wachtrij staat, kan het dus ook komen doordat je je upload te laag hebt staan.
Link naar reactie
Ach, ik gebruik Emule al redelijk lang en ben er zeer over te spreken. Files met een hoge "availability" haal ik met gemiddeld 20 kb/s binnen, niet zo snel als Kazaa, maar dan heb je wel kwaliteit en niet zoals met Kazaa "bad frames" in films. Nadeel van Emule is dat het meestal een tijd duurt voordat je met een redelijke snelheid kan downloaden. Wat betreft "fake" files, die vind je overal met ieder p2p programma, er zijn echter sites die emule file links bevatten, die 100% gecontroleerd zijn op "echtheid" waardoor je dus nooit de mist in kunt gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...