Ga naar inhoud

inbelverbinding


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds ik norton systemworks 2002 heb geïnstalleerd krijg ik bij het opstarten en afsluiten de inbelverbinding te zien en moet ik vier keer klikken voordat het verdwijnt. Vraag 1: hoe krijg ik dat weg Tijdens het surfen op het internet (online of Offline) hoor ik bij het drukken op een link een klik in de explorer vraag 2: hoe krijg ik dat eruit
Link naar reactie
[quote:7a0e5edd09="Toshiba707"]Soms is het raar computeren na installatie van Norton. Mijn enige advies is de zaak helemaal te deleten en opnieuw te installeren. Doe ik ook in geval van twijfel. Simpel en effectief.[/quote:7a0e5edd09] Is vaak veel werk, stel voor wat tijd te investeren in het juist opzetten van je os en de programma's die je daarin gebruikt. Na deze "schone" installatie stel ik voor een image van je partities te maken met bv norton gohst of driveimage. Als na verloop van tijd je systeem "raar" begint te doen, is het een kwestie van je image terugzetten, en je kan binnen 5 minuten weer over een schone installatie beschikken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...