Ga naar inhoud

computer totaal merken onderzoek niet in een netwerk????


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi ik baal nu ff behoorlijk want ik heb alle vragen van het computertotaal merkenonderzoek online ingevuld, ben dus wel 20 minuten bezig geweest en dan krijg je nadat je je adres gegevens wilt versturen de mededeling "Helaas is het versturen van de antwoorden niet gelukt. Controleer a.u.b. de instellingen van uw pc en probeer het nogmaals." !!!!! :x Kan Computer Totaal niet op zijn minst iets meer uitleg geven waar dit aan kan liggen??????? Ik zou niet weten welke instellingen ik zou moeten controleren, ik kan toch gewoon internetten? Dus waarom niet de antwoorden versturen? Zou het te maken hebben met mijn thuisnetwerk? (Ik heb internet via een andere pc) Ik vind dit in ieder geval een slechte prestatie van Computer Totaal, ik ben beter van ze gewend.
Link naar reactie
Goed, het ligt dus niet aan het netwerk. ben ik zeer benieuwd wat dan die "instellingen" zijn die ik verkeerd heb staan. Ik gebruik win 98 SE met IE 6.0 Lijkt me dus dat het in ieder geval niet aan een verouderde versie van de software kan liggen ofzo. Wie heeft dit probleem ook en wie heeft een idee waar het aan kan liggen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...