Ga naar inhoud

Vaag probleem, ik wordt er iedere keer uitgegooid...


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb gister mijn computer opnieuw geinstalleerd, HD erbij ensow... maar daar ligt het denk ik niet aan, ik heb windows 2000 server en ADSL via een telindus 1121 router en LADOT vandaag is het al een paar keer gebeurd, ik loop weg en kom even later terug en mijn ipadres is ineens ingesteld op 169.254.75.150 het is volgens mij een standaard ipadres, want iedere keer is het hetzelfde en ligt mijn hele internet eruit. de enige manier is de computer opnieuw opstarten, ik heb al geprobeerd om gewoon de verbinding te verbreken en opnieuw maken, maar dit werkt niet. in mijn logboek staat het volgende: Deze computer kan het adres niet vernieuwen van het netwerk (van de DHCP-server) voor de netwerkkaart met netwerkadres 00010327301C. de volgende fout is opgetreden: De time-outperiode van de semafoor is verlopen. De computer zal doorgaan om zelf een adres van de netwerkadresserver (DHCP-server) proberen te krijgen (gebeurtenis ID: 1003 een lang verhaal en ik weet er geen antwoord op... :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...