Ga naar inhoud

kazaa downloads


anoniem

Aanbevolen berichten

nu heb ik 3keer wat gedownload bij kazaa. 1 keer een spel. en 2 keer norton systemworks. maar als ik dat bestand dan wil openen. krijg ik een snelkoppeling naar ms dos. ik heb al geprobeerd om het te openen met. winrar en isobuster. maar geen resultaat. weet iemand hoe dit komt en hoe ik het toch kan installeren. zeg nu niet van dan moet je het maar in de winkel kopen. want iedereen download toch van kazaa of anders. al vast bedankt....vedion.
Link naar reactie
Heb je de optie Bekende bestands extensies verbergen toevallig aan staan. Kan zijn dat de bestanden twee extensies hebben. Of je hebt gewoon bogus files gedownload. [quote:d9775f22a5] weet iemand hoe dit komt en hoe ik het toch kan installeren. zeg nu niet van dan moet je het maar in de winkel kopen. want iedereen download toch van kazaa of anders. [/quote:d9775f22a5] Klopt misschien wel, maar je moet , als het niet werkt, niet lopen klagen.
Link naar reactie
[quote:f8fc789018]weet iemand hoe dit komt en hoe ik het toch kan installeren. zeg nu niet van dan moet je het maar in de winkel kopen. want iedereen download toch van kazaa of anders. [/quote:f8fc789018] Toch ga ik je dat zeggen. En ook dat je misschien de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/faq.php]faq[/url] maar eens moet gaan lezen. Geen hulp vragen over warez hier. [img:f8fc789018]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/templates/ct/images/topic_lock.gif[/img:f8fc789018]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...