Ga naar inhoud

Never ending story ADSL hcc-kpn


anoniem

Aanbevolen berichten

:evil: :evil: :( Registratie aanschaf ADSL Wlan, speedtouch modem en wireless pc card · aangemeld in november, · pakket ontvangen op 24 december · 25 december pakket aangesloten, modem linesync bleef knipperen, geen verbinding mogelijk · 27 december storing gemeld op helpdesk ADSL, medewerker vertelde dat ik binnen 2 dagen door DenBosch teruggebeld zou worden · 29 december belde medewerker van DenBosch, samen alle instellingen nagelopen, medewerker heeft meting verricht op lijn. Hij kwam tot de conclusie dat er een storing op de lijn zat. Ik zou gebeld worden door een monteur van KPN · 30 december: monteur belt voor afspraak op 3 januari om 15.00 uur · 3 januari: monteur is reeds om 12.15 aanwezig. Doet erg geïrriteerd en klant onvriendelijk. Zegt dat het waarschijnlijk aan de telefoon ligt ( Duitse telefoon met z.g. Holland adapter stekker) Totdat de monteur zijn eigen telefoon aansluit en deze ook niet blijkt te werken. Monteur vindt wireless modem maar waardeloos spul, neemt een modem uit de auto en verbinding wordt gelegd. Fout ligt dus volgens monteur aan het modem. Dit is volgens hem defect en moet opgestuurd worden. · Op 3 januari gebeld met helpdesk ADSL, weer hele verhaal verteld, medewerker zegt toe dat ik gebeld word binnen 2 dagen en dat ik dan te horen krijg waar het modem naar toe opgestuurd dient te worden. · Op 7 januari maar zelf gebeld. Medewerker zegt nog een fax naar de betreffende afdeling te sturen met spoed erop. · 9 januari: medewerkster afdeling mxstream belt mij op en geeft mij de gegevens die ik nodig heb om het modem op te sturen. Medewerkster vertelde dat het modem binnen 5 dagen in mijn bezit zou zijn. · Ik heb expliciet gevraagd wat er opgestuurd moest worden, medewerkster vertelde dat alleen het modem opgestuurd moest worden. Bovendien moest ik na het opsturen het barcodenummer doorgeven aan de afdeling op telefoonnummer 09008085. Modem op 9 januari bij TGP post verstuurd en barcode nummer telefonisch op bovengenoemd telefoonnummer aan medewerker helpdesk doorgeven met de relevante gegevens. · vandaag 15 januari 2003 nog steeds geen nieuw modem(kl….te)! · vandaag 16 januari 2003 , weer geen modem met de post! · Eindelijk vandaag 17 januari 2003 arriveert het modem, gelijk uitgepakt en wat blijkt: het line sync. lampje blijft maar knipperen. Op goed vertrouwen toch maar weer alles geïnstalleerd in de hoop dat het nog goed komt maar helaas, de verbinding komt niet tot stand. Helpdesk gebeld om 18.10 uur , medewerker zegt dat ik het eens rechtstreeks moet proberen op de line ingang, om te testen of de splitter het doet, maar helaas de line sync lampje blijft hier ook knipperen. Volgens aanwijzing van de helpdesk teruggebeld, maar door de enorme drukte krijg ik geen verbinding. · om 18.30 verbinding gekregen, modem gereset volgens opgave helpdeskmedewerker, nog steeds geen verbinding. Medewerker vertelde dat ik binnen 3werkdagen door DenBosch teruggebeld zou worden, men zou dan proberen om de lijn te meten om na te gaan waar het aan kon liggen.Inmiddels dus 24 dagen in bezit van het doe het zelf pakket en nog geen minuut op internet gezeten. Ik begin nu toch wel héél erg te twijfelen of dit voor mij een juiste keuze was! Iemand soortgelijke ervaringen?
Link naar reactie
Eigenlijk niet, ADLS via HCCNET met MXstream zonder problemen aan de praat gekregen. Wat me verbaast is de tip van de helpdesk om de splitter te testen. Het is immers al vastgesteld dat het daaraan niet ligt mbv het modem van de monteur? Wat ik vermoed is dat met het Wireless modem ook niets mis is, maar dat de instellingen alleen fout zijn. De kennis van KPN-monteurs daar is wel regelmatig wat op aan te merken. Ook op de wijze waarop zij hun afspraken organiseren. Mijn advies: Zoek eens op internet of daar iets staat over hoe je een wireless modem moet instellen. Tevens een oproep voor anderen die een dergelijk modem wel eens ingesteld hebben. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...