Ga naar inhoud

sygate maakt wel verbinding op client, maar internet doet nx


anoniem

Aanbevolen berichten

hey het heeft een paar weken zonder problemen gewerkt, maar opeens is het mis, het kan best komen door het veranderen van wat instellinkjes of iets dergelijks, maar het lukt me met geen mogelijkheid om het weer goed te krijgen. m'n hele avond naar de kloten :evil: ----------------------------------------------------------------------- host pc: windows XP prof. sygate manager [server] maakt verbinding via telefoonlijn (isdn) naam=ids ip= 192.168.0.1 ----------------------------------------------------------------------- client pc: windows 98se sygate manager [client] tcp/ip externe toegangsadapter 32 bits fast-ethernet adapter: naam= kantoor ip= 192.168.0.5 gateway= 192.168.0.5 dns config: host= ids ip= 192.168.0.5 standaard= ja tcp/ip externe toegangsadapter ip= auto gateway= 192.168.0.1 dns config: host= ids ip= 192.168.0.1 standaard= nee internet explorer verbinding opties: - nooit een verbinding kiezen is aangevinkt - bij LAN-instellingen is niets aangevinkt. - via de wizard internetverbinding is aangegeven dat er verbinding moet worden gemaakt met een LAN. Het inbellen op de client lukt wel, maar als ik dan op internet druk kan hij de server niet vinden. ik heb veel instellingen geprobeerd, maar ik kan wat over het hoofd hebben gezien. ik hoop dat iemand de fout ziet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...