Ga naar inhoud

geen webcam-plaatjes meer


Aanbevolen berichten

Ik heb het bekeken met Mozilla, die geen Java mogelijkheden heeft, dan krijg ik ook niets te zien. Daarna bekeek ik het met Internet Explorer 6 (waar Java standaard bij is geinstalleerd) en dan zie ik het wel. Mijn educated guess is dat het aan je Java instellingen ligt. Heb je recentelijk in je Internet Explorere instellingen gewijzigd? Zo nee dan kan het zijn dat je Java Virtual Machine stuk is. Die zal je dan opnieuw moeten installeren. Ik weet alleen even niet waar je die kan downloaden... heb er een andere topic over gezien op een van de forums gezien maar weet niet meer welke. Misschien dat degene die toen daar gepost hebben je naar een downloadmogelijkheid kunnen helpen als ze deze topic zien.
Link naar reactie
Ehm ik heb de Engelse versie van IE dus je moet wat vertalen om de juiste menukeuzes in NL te krijgen: Tools -> Internet Options -> kies tablad Advanced -> Scroll naar beneden tot je Microsoft VM ziet -> de drie opties daaronder kan je allemaal aanvinken Kijk ook onder het tablad Security (Beveiliging denk ik) -> klik op knop Custom Level -> Scroll naar Microsoft VM -> kies bij Java Permissions voor Medium Safety (gemiddelde beveiliging o.i.d.) Scroll door naar Scripting -> Scripting of Java applets op Enable zetten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...