Ga naar inhoud

sluit internetverbinding automatisch??


Aanbevolen berichten

Vandaag was het weer eens zover, mijn zoon heeft de hele middag gecomputerd, een spelletje gespeeld en wat mp3tjes gdownload middels KaZaalite, niets aan de hand dus. Het probleem is dat als ik nadien mijn post wil bekijken en outlook opstart er geen verbinding gemaakt kan worden, ook internet explorer weigerd iedere dienst. Pas als ik de computer weer opnieuw opstart is het mogelijk te internetten of de post te bekijken. Ik heb eeb ADSL verbinding via Hccnet. Is dit normaal?? Is dit een instelling die ik kan aanpassen?? kan ik zonder de computer af te sluiten toch de eerder genoemde programma's opstarten??
Link naar reactie
Ik heb dit probleem ook gehad. Iedere keer als ik internet opstarte werd de bewerking afgebroken. Toen heb ik ook zo'n soortgelijke berichtje op dit forum gezet en daar werd geadviseerd om Norton anti-virus (die ik geinstallerd had) totaal te verwijderen en kijken of dan het probleem zich nog steeds voordoet. Ik heb het twee dagen getest waarbij de pc in totaal zo'n 36 uur aan heeft gestaan en de verbinding is nooit meer weggeweest (vond het wel een link grapje om 36 uur zonder virusscanner te zitten maar heb het gelukkig overleefd). Vervolgens heb ik mcafee erop geinstalleerd en deze geeft het probleem niet. Dus mijn advies: verwijder Norton anti-virus (als die is geinstalleerd) en kijk of het probleem zich nog voordoet.
Link naar reactie
ik heb ook norton en adsl en heb totaal geen problemen, ga eerst even kijken naar je instellingen van je modem, daar kan je kiezen hoe en wanneer je lijn verbroken word of niet (bv; na tien min niet meer gebruikt word lijn verbroken enz...) daar zet je het hele zootje maar af. Het feit dat je niet opnieuw meer kan verbinden, weet ik niet direct, het kan zoveel zijn, waarschijnlijk geeft hij toch een of andere foutmeldig zoals bv kanniet inbellen op .... fout nr 692 of zoiets dergelijks, dit schrijf je dan op en ga naar de site van je provider en zoek op in hun database wat die fout wil zeggen en wat je er moet aan doen. Herinstalleer ook eens de modem, (dan eveneens instellingen van je modem aanpassen zodat je lijn niet meer verbroken word) en kijk dan eens of je ook kan herinbellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...