Ga naar inhoud

Bijlage in email


Aanbevolen berichten

Als ik een aantal foto's verstuur via email dan kan degene die ze ontvangt ze alleen via de bijlage een voor een openen. Als ik zelf bij verzonden kijk staan ze ook apart als bijlage en moet je ze ook een voor een openen, terwijl ze op het moment dat ik ze verstuur ze wel onder elkaar staan. Je moet dit toch zo kunnen instelen dat je ze in je document kunt zien, dus zo kunt doorscrollen zonder ze een voor een te openen in een bijlage? Het gaat over Outlook Express. Jos
Link naar reactie
Nee, dat denk ik niet. Als het voorbeeldvenster staat weergegeven, moeten de afbeeldingen ook direct in het bericht te zien zijn. Ga eens in OE naar Extra\opties\verzenden: staat de indeling op HTML? En als je op HTML-instellingen klikt: zie je dan een vinkje bij "afbeeldingen verzenden met berichten"? Heeft trouwens elke ontvanger hier last van? En als je zelf een e-mail naar je eigen e-mailadres stuurt: wat staat er in het Postvak in? Zie je dan ook geen afbeeldingen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...