Ga naar inhoud

Adsl splitteraansluiting op ronde kabel. Help!


Aanbevolen berichten

In een oud appartement komt er een ronde kabel binnen. Met het bij het adsl meegeleverde kom je niet uit de voeten. Wie weet waar je in dergelijke gevallen op het internet iets kan vinden? KPN is niet bereikbaar (te druk, steeds in gesprek) en bij hen kun je alleen informatie vinden over moderne systemen, met RJ11 plugs enz.
Link naar reactie
Zou de link van Ben Jonson (veel anabole windows :wink: ) doornemen. Het beste is : ga naar een goede electronica zaak of naar een Primafoon winkel als die nog bestaat in je buurt. Leg het probleem uit, je zal 2 doosjes moeten kopen, ronde kabel doorknippen, aanluiten op de doosjes, en daar kan je vervolgens de boel splitten. Ik heb dit ook gehad en het is veels te veel om uit te leggen wat je allemaal moet hebben, vandaar mijn verwijzing naar de (primafoon) winkel. de dunne kabeltjes aan elkaar verbinden werkt het ook maar is zeer fragiel, daarom naar de winkel. Succes
Link naar reactie
[quote:b3fed79c7e="Henk Bakker"]Vinden jullie het ook niet absurd dat je dit soort informatie nergens kan vinden bij de aanbieders..... Ik vind dat echt te gek voor woorden.[/quote:b3fed79c7e] Ik wil niet zeuren hoor, maar ik heb 1 jaar geleden wel goede beschrijvingen gevonden. Voor normale adsl modems en voor usb. Ook de aansluiting is toch simpel. Stekkertje eraan en in de middelste doen. Links de modem en rechts de telefoon.. En als het goed is zit dat bij je doehetzelf pakket ook die beschrijving. SUC6
Link naar reactie
Ben vandaag bij primafoon geweest. Erkennen het probleem, wat veelal voorkomt in oudere flatgebouwen. De man die mij hielp heeft een heel schema voor me gemaakt. Ik had wel materiaal nodig, wat niet geleverd was in het dhz-pakket. Nu ben ik er uit. Bedankt iedereen die (positief!) heeft bijgedragen! Bosje, jij had gelijk!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...