Ga naar inhoud

I Mesh


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen, Ik zit met een probleem. Ik heb een paar games gedownload via imesh. Imesh download bestanden met de extensie *.dat. Als het klaar is met downloaden zet imesh het om naar *.mp3 of *.mpg of wat dan ook. Hangt af van wat je download. Nu heeft imesh Fifa 2003 voor mij gedownload. Maar imesh heeft het *.dat bestand niet omgezet. Ik heb 4 bestanden (games) die niet zijn omgezet. Weet misschien iemand hoe je het moet omzetten. Normaal moet imesh het automatish doen, maar door een of andere reden (ik weet niet wat) heeft imesh het niet omgezet. Dus kan iemand mij AUB helpen!!! Prettige kerstdagen voor iedereen... Groetjes
Link naar reactie
Imesh zou het inderdaad gewoon om moeten zetten als het bestand in zijn geheel binnen is (pccrash vlak na afronden download?), denk dat dit een kwestie van 'pech gehad' is. Overigens zijn vragen over gedownloade games e.d. hier niet toegestaan. Als je een vraag als deze hebt, zeg dan niet wat je precies hebt gedownload. Denk dat hier anders een slotje op komt.
Link naar reactie
Stappenplan: 1: Koop een CD met Fifa 2003. 2: Verwijder de .dat file van de computer. 3: Installeer vanaf de cd. Resultaat: Een werkende Fifa 2003. (dit werkt uiteraard ook met andere spellen). [quote:2ab839dd08="PS"]Denk dat hier anders een slotje op komt.[/quote:2ab839dd08] Goed gegokt. [img:2ab839dd08]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/templates/ct/images/topic_lock.gif[/img:2ab839dd08]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...