Ga naar inhoud

Hoe zit ik MSN uit!!!!!!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste JC het is simpel, Ik weet alleen hoe je msn uitzet voor XP. ga naar uitvoeren, typ gpedit.msc Daar zie je Gebruikersconfiguratie, daarna klik je op Beheerssjablonen, daarna pak je Windows onderdelen, Klik op windows Messenger, Windows Messenger in eerste instantie niet automatisch starten moet je inschakelen. Voila... Groetjes...
Link naar reactie
Thnxx, Heb het nu (redelijk) voor elkaar, [quote:a13ea83f14]ga naar uitvoeren, typ gpedit.msc Daar zie je Gebruikersconfiguratie, daarna klik je op Beheerssjablonen, daarna pak je Windows onderdelen, Klik op windows Messenger, Windows Messenger in eerste instantie niet automatisch starten moet je inschakelen. Voila... [/quote:a13ea83f14] Deze werkt wel maar als ik dat Outlook opstart duurt het +/- 10sec. voordat hij opgestart is.?? blijft gewoon ff hangen in opstartscherm? In Outlook zelf staat ook een optie (automatische aanmelden bij MSN) deze heb ik uitgezet, Nu draait ie naar wens.. :lol: ...( hoop Ik ) je weet nooit wat er nog komen gaat met die MicroSoft Zooi...!!! mvg JC
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...