Ga naar inhoud

Crosslinkcable -> adsl cable


anoniem

Aanbevolen berichten

Het antwoord op de vraag die je stelt is denk ik, Ja een UTP cable maken dat kan, maar dan moet je wel de goede spullen hebben. Je vraag is echter denk ik:"Kan ik op van een van de interne router poorten met een crosslink cable mijn pc op de router aansluiten" En het antwoord daarop is: Neen, daarvoor heb je een patch cable nodig.
Link naar reactie
[quote:d59080117c]En dan ga ik me afvragen wat volgens jou een UTP-kabel en wat volgens jou een patch-kabel is...[/quote:d59080117c] - UTP cable is een type kabel (Unshielded Twisted Pair). - Patch cable is hier een UTP kabel die als patch-cable (straight thru type 1 of 2) afgemonteerd is. Die kabel kan dus gebruikt worden om een apparaat als een pc/printer/... te verbinden op een patchpunt (bijv een computerpoort van een hub/router/switch). - Cross cable/Cascade cable is hier een UTP kabel die gecrossed afgemonteerd is. Daarmee zijn switches/hubs/... met elkaar te verbinden als ze zelf geen cross/cascade/uplink port hebben. Duidelijk?
Link naar reactie
[quote:38dc11ef59="Prasatko"][quote:38dc11ef59]En dan ga ik me afvragen wat volgens jou een UTP-kabel en wat volgens jou een patch-kabel is...[/quote:38dc11ef59] - UTP cable is een type kabel (Unshielded Twisted Pair). - Patch cable is hier een UTP kabel die als patch-cable (straight thru type 1 of 2) afgemonteerd is. Die kabel kan dus gebruikt worden om een apparaat als een pc/printer/... te verbinden op een patchpunt (bijv een computerpoort van een hub/router/switch). - Cross cable/Cascade cable is hier een UTP kabel die gecrossed afgemonteerd is. Daarmee zijn switches/hubs/... met elkaar te verbinden als ze zelf geen cross/cascade/uplink port hebben. Duidelijk?[/quote:38dc11ef59] Ik geloof niet dat Leo S op JOUW antwoord reageerde, maar op die van wouterwouter2
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...