Ga naar inhoud

Geen kabel


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor die 33 euro krijg je alleen downstream, dus je moet nog steeds via telefoon uploaden en kost je nog steeds telefoonkosten, ook is het maar 128kbps. Up en downstream kost minimaal 300 euro per maand. Daar hebben we dus ook niets aan. Ook zit er een datalimiet van 500 mb op en moet je nog steeds voor elke extra mb betalen. Wat ik wil is echt 24 uur per dag online voor een vast bedrag per maand. Snelheid maakt me niets uit, en dat is juist het enige vooordeel van sateliet (tot 36 mbps, kost je wel 800 euro in de maand). Sateliet valt dus voor mij af. Andere ideeën?
Link naar reactie
Hier vlakbij in Lochem hebben ze nou weer wat bedacht met satelliet. Er komt iets van 1 centrale zender/ontvanger waar iedereen op aan kan sluiten. Het is een initiatief van een aantal ondernemers heb ik begrepen. Ze beloven elke aansluiting minimaal 1 MB/s up- EN downstream. En anders moet je toch wachten tot internet via het elektriciteitsnet of via de ether wat wordt.
Link naar reactie
Of je zet één of andere vereniging op in je dorp en met zijn allen betaal je een wireless verbinding tot aan het vaste land ;) Als je kijkt hoever een breedband verbinding mogelijk is vanaf je dorp dan zou je eventueel een wireless verbinding op kunnen zetten tot dat punt mits het natuurlijk niet te ver is. Met de juiste antenne's kun je toch een aantal km halen.
Link naar reactie
[quote:5195fd744a="ChrisdeJonge611"]Tot voor een half jaar terug was er SuperWeb. Deze profeider bood 24 uur per dag internet aan over telefoon voor een vast bedrag per maand. Helaas is superweb een half jaar geleden failliet gegaan. Ben op zoek naar profeiders die hetzelfde aanbieden.[/quote:5195fd744a] Nou, dat is al wat langer geleden hoor. Grove schatting ---------> 3 jaar geleden. Ik heb zelf toen ook nog in het schuitje gezeten, omdat ze per maand afschreven en dat nog ff gauw deden voordat het faillisement werd uitgesproken. Heb het toen nog snel terug kunnen laten boeken. En dat hele Superweb was ook niet ideaal. Je werd er na 2 uur afgegooid en moest dan opnieuw inbellen. En dat duurde soms uren, want er was maar beperkt plek. Nee, dat was SuperNep.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...