Ga naar inhoud

EEN VRAAG OVER OPERA EN EEN DUIVELS DILEMMA


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo beste computervrienden, Eerst een vraagje over opera. net op advies van deze geachte website de browser gedownload, was overigens al bekend met de browser. ik ben ook over alles tevreden wat deze browser aangaat, maar vind 1 ding ontzettend jammer en vraag me af of dit in de laatste versie is verbeterd? internetbankieren lukt niet omdat postbank en sns (mijn banken) deze browser niet ondersteunen. het probleem ligt dus niet aan opera, maar meer bij deze banken. wel maakt het mij verplicht om bij internetbankieren explorer nog te gebruiken, internet is dus nog niet perfect, of wel? ******************************************* Ok nu het duivels dilemma. ik ben iemand die meer internet dan gewoon bel. toch internet ik nog gewoon via de telefoon. dit omdat ik ook heel wisselend internet. meestal zo'n 20u per mnd, maar ook wel eens 2u per mnd. breedband light is dus zelfs nog geen reele optie. nu doet zich het volgende dringende dilemma voor. dringend omdat ik ook nog haast moet maken met mijn beslissing om van een aanbod gebruik te maken. de postbank biedt haar klanten namelijk nu een mobieltje aan ism O2. de afbetaling van de mobiel tesamen met een 500min per mnd abonnement komt per mnd op krap 26. wanneer hier geen addertje onder het gras zit is dit dus gewoon goedkoper dan vast bellen. dit is overigens ook door de consumentenbond onderkend. ik denk er dus sterk aan hierop in te gaan. degenen die goed hebben gelezen zien inmiddels het 'probleem' al voor zich. namelijk. gezien mijn gewoon belgedrag +-2 tot 6 uur per 2 mnd is het dus nu voordeling om mijn vast abonnement op te zeggen en over te gaan op mobiel. maar gezien het feit dat ik meer internet dan bel wil ik het gemak van internet thuis dus niet missen. nu zou ik dus kpn moeten aanhouden voor alleen internet, maar dat wil ik dus niet, want die wou ik dus net opzeggen. krap 2 keer de prijs van kpn in light internet, maar hiervoor internet ik niet genoeg. een ander alternatief is bv twinner van essent. maar dit is maar net iets goedkoper dan kpn. kortom, wie heeft de meest voordelige oplossing voor mij. ik wil dus graag van kpn af en toch nog kunnen internetten thuis. ik zelf bedacht dat mobiel internetten een oplossing zou kunnen zijn? maar kan dit ook nog uit bij 20u per mnd? waarschijnlijk niet omdat ik dan dus ruim over de 500 incl. min ga. bovendien heb ik gelezen dat mobiel internetten ongelovelijk traag is? Wie kan me het beste advies geven. wanneer er namelijk geen goede alternatieven zijn dat blijf ik bellen en internetten zoals ik nu doe, daarvoor is internet me te dierbaar. bovendien zal het dan zoals het is het meest voordeling blijven. een duivels dilemma of toch niet? Ik bedank jullie nu alvast voor het lezen en mogelijk meedenken omdat ik te onregelmatig online ben om voor jullie antwoorden te bedanken. Met vr gr r hooijer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...