Ga naar inhoud

Anti spam fake e-mail adressen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben laatst ergens (weet al niet meer waar) een plan tegengekomen om een pagina vol fake e-mail adressen te uploaden naar je homepageruimte. Zo'n pagina is maar een paar Kb groot, want er staat alleen maar wat tekst in, dus veel mensen hebben die nog wel ergens over. De gedachte er achter is dan dat spam bots deze e-mail adressen oppikken en zodoende hun database vervuild raakt. Ik ben ijverig aan de slag gegaan en heb een pagina vol onzin e-mail adressen gemaakt, waarvan ik zeker weet dat ze niet bestaan. Ik heb echter geen idee hoe dergelijke bots werken, en waar ik dus op moet letten. zo vraag ik me af: mogen het maar een max. aantal e-mail adressen zijn? Moet er naar de page gelinkt worden, of mag hij er gewoon "los" bijstaan? Trekken bepaalde trefwoorden op een pagina ze juist aan, of houden ze weg? Iemand (aanvullende) tips? Ik weet wel, die 75 e-mail adressen van mij vallen in het niet bij die 15 miljoen anderen, maar nu heb ik in ieder geval het idee dat ik terugsla, al is het maar een heel klein miniklapje :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...