Ga naar inhoud

MSN Chat via AnalogX Proxy (werkt niet)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb voor mijn vriendin een simpel PCtje gekocht en daar 98 op gezet. Zelf heb ik een PC met XP. Op mijn PC komt Chello binnen en er gaat een netwerkkaartje naar een hub en dan naar de 98 machine van mijn vriendin. Zij chat nogal vaak op MSN (eigenlijk alleen maar... :-? ) en op mijn XP PC werkt het perfect maar op haar PC gaat het niet. Zij kan internetten en aanmelden op de chat pagina, maar zodra zij een kamer ingaat, geeft de PC als fout dat de netwerkservice eruit ligt. Ik heb MSN ingesteld met een Socks 5 proxy instelling zoals op mijn PC (met XP) geldt. Alle instellingen staan volgens mij goed. Kan iemand mij vertellen of er iets aan te doen is? Ik heb Internet Connection Sharing geprobeerd, maar niet aan de gang gekregen. Waarschijnlijk als ik XP opnieuw installeer, lukt het wel, maar daar heb ik nu nog geen tijd en zin in. Als iemand een gratis alternatief heeft voor ICS, dan hoor ik het ook graag. Bedankt voor jullie hulp, Christian en vriendin... :)
Link naar reactie
volgens analogX zou het moeten werken: [i:69a96baf54]It works great with Internet Explorer, Netscape, AOL, AOL Instant Messenger, Microsoft Messenger, and many more![/i:69a96baf54] Wat zijn je instellingen? Bij msn op de client moet je volgens mij socks4 gebruiken en het IP van de host als server invullen. Of gooit de xp firewall soms roet in het eten? t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...