Ga naar inhoud

Nieuwe provider gezocht!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben momenteel héél hard aan het sukkelen met mijn huidige provider waar ik 300mb webspace heb. Ik draai er momenteel mijn forum op en om de haverklap loopt hij vast, kan pagina niet vinden, doet er een eeuwigheid over om te laden enz... Andere dagen snor ik van de ene pagina naar de andere. Dit is enorm irritant en op die manier verlies ik leden :( Dus zoek ik een andere, betere provider die phpbb kan draaien en uiteraard zo goedkoop mogelijk! Kan er iemand mij helpen aub?
Link naar reactie
250 MB Webspace 5 GB Monthly traffic 50 POP accounts 50 FTP accounts 5 MySQL databases 8.99/per maand is 107,88 per jaar(het moch iets meer zijn) 30 day money back guarantee Anonymous FTP server Personal CGI-bin Control Panel Email aliasses Email autoresponders Email virus scanning Unlimited Mailing Lists 24/7 free & unlimited support Online File Manager MySQL with phpMyAdmin Frontpage 2002 support Extensive Site Statistics PHP 4 ImageMagick Server Side Includes Affiliate Program Unlimited subdomains Web-based email http://www.speedpacket.com/hosting/index.php
Link naar reactie
Ik heb daar zelf geen ervaring mee, ik zit bij chello(ik denk dat ik voor mijn website overstap naar deheeg). Ik heb gezocht op internet en 300 mb voor 8 euro per maand dan is dit het enige adres wat ik voor je vond. Kijk is op internet bij de domijnforums om te weten te komen wat andere gebruikers er voor ervaring mee hebben. en geen dank tijd zat, want een prive-leven heb ik dankzij die computer niet, vrouwen wat is dat :wink: .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...