Ga naar inhoud

Pstn


anoniem

Aanbevolen berichten

Gevonden op http://www.kpn-wholesale.com/ Pstn lijn is gewoon 1 telefoonlijn waarop je tegelijkertijd kan bellen als internetten of faxen. KPN Telecom PSTN 06760 Internet Connect Service One-time charge in Euro excl. VAT Monthly recurring charge in Euro excl. VAT Installation charge per Access Point 136,13 Implementation/modification charge for one 06760 number 49,00 Porting of a 06760 number from a 06760 Service to another 06760 Service 49,00 Termination charge (fixed) 907,56 Termination charge for one Access Point 136,13 Termination charge for twenty Access Points 2.722,68 Tarief per minuut 0,00790
Link naar reactie
[quote="turk2003"]ik wil van zonbreedband (Family) internet bestellen /quote] Lijkt een leuke aanbieding. Ik hoop ook voor je dat ie goed werkt. Maar het is echt een enorme puinhoop bij zonnet. De service is echt dramatisch bij zonnet. Denk aan UPC taferelen. Zonnet is helemaal over voor mij. P.S. de helpdesk is gewoon .70 euro per min. En die krijg je never te pakken. Je wil denk ik niet weten hoeveel geld ze per dag zitten te zuigen via die lijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...