Ga naar inhoud

javascript foutmelding


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met het maken van een webpagina en dat gaat eigenlijk best goed, maar sinds ik daarmee bezig ben, krijg ik steeds dit soort foutmeldingen: JavaScript Error: http://www3.corel.com/cgi-bin/gx.cgi/AppLogic+FTContentServer?pagename=Corel/Landing, line 81: preloadImages is not defined. Heeft dat met het maken van de webpagina's te maken of heb ik iets gewist of fout gedaan? Weet iemand dat? Gerda
Link naar reactie
[quote:5c5baa7b44="SabineBos"]Eeuh??? Die webpagina linkt nergens naar. (Dus bron bekijken is beetje moeilijk) [/quote:5c5baa7b44]ff het kommaatje aan het eind weghalen [url=http://www3.corel.com/cgi-bin/gx.cgi/AppLogic+FTContentServer?pagename=Corel/Landing]klik[/url]. [quote:5c5baa7b44]Wat bedoel je met het script posten? Ik ben bezig met de website in Netscape Communicator, dus ik doe niets met html. Dat kun je natuurlijk wel zien als je de bron bekijkt. Gerda[/quote:5c5baa7b44] Met script bedoele we dus het javascript. En je maakt je website in Netscape Communicator => dat wil ik zien. Niks doen met html? Waar dan wel mee txt xml xhtml of iets dergelijks?
Link naar reactie
Ik denk het volgende: Dit soort foutmeldingen krijg je als de maker van de site een foutje in javascript heeft laten staan. Ik neem aan dat je niet de site van corel maakt dus je hebt zelf niets fout gedaan. Als je zelf sites maakt staat bij jou waarschijnlijk de "javascript debugger" aan; die geeft die foutmeldingen weer. Niets om je zorgen te maken dus. Je kan het evt uitzetten in NS. grtzz t.
Link naar reactie
Ik heb gezocht naar de debugger, maar dat heb ik niet kunnen vinden. In het help-bestand van Netscape Navigator wordt daar niets over gezegd. Het was inderdaad zo dat de link naar niets verwees, dus misschien zat het daarin. Maar ik kon bij Netscape niet, zoals bij Internet Explorer (met de r. muisknop-eigenschappen), aangeven wat de startpagina moest zijn. Uiteindelijk heb ik via Voorkeuren (Preferences) in Netscape Communicator aangegeven dat ik met een lege pagina wilde starten. Zo te zien zijn nu de foutmeldingen weg. Je kunt inderdaad met Netscape Communicator via Composer een (eenvoudige) webpagina maken. Geen rollovers e.d. dus en zonder kennis van html. Al jullie aanwijzingen hebben me dus toch verder gebracht. Bedankt. Gerda www.vxadvies.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...