Ga naar inhoud

cable wanadoo modem


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:1d232daad9="oeroe"]zijn er dan modems van wanadoo (bij cable basic pakket) die een "echte netwerkkaart" nodig hebben??? ik heb ook cable basic en daar krijg je idd alles bij.. modem en een kabel die je moet aansluiten op een van je com poorten[/quote:1d232daad9] heppie zeker zo'n oud demos modem of zo ? gaan er als t goed is uit en worden allen vervangen voor een com21 of docsis internet via com poort is nat. niet zo snel en al in computertermen antiek te noemen.
Link naar reactie
[quote:903bf73b1a="oeroe"]zijn er dan modems van wanadoo (bij cable basic pakket) die een "echte netwerkkaart" nodig hebben??? ik heb ook cable basic en daar krijg je idd alles bij.. modem en een kabel die je moet aansluiten op een van je com poorten[/quote:903bf73b1a] een com-poot cable modem : dan heb je geen breedband internet. Dat is volgens mij ook niet overal mogelijk. Mijn overburen zijn naar ADSL gegaan omdat bij ons geen Breedband kabel mogelijk is. Je moet informeren of er breedband internet bij jouw mogelijk is. Behalve dat je meer moet gaan betalen zal je een NIC in je PV moeten doen en krijg (huur je) een andere cable modem
Link naar reactie
Zo'n ding heb ik ook gehad. Ben nu overgestapt naar BroadBand Basic. Krijg je een COM21 modem en een netwerkkaart. Die Com21 modem wordt bij plaatsing zo dicht mogelijk bij de kabel aansluiting geplaatst en van daar uit een metertje of 15 kabel. Ook de CAI aansluiting in huis wordt anders. IPV 2 aansluitingen, radio en TV komt er dan maar een en van daaruit weer een splitter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...