Ga naar inhoud

Wat is er aan de hand met Internet?


anoniem

Aanbevolen berichten

De laatste dagen komt bij mij, bij heel veel pagina's met (alleen) .COM (lijkt het wel) heel vaak de melding "THE SPECIFIED SERVER COULD NOT BE FOUND" Ook geprobeerd met een andere server op een andere computer: zelfde resultaat. Ook tijdstip maakt niet uit. Neem nou een voorbeeld: ZDNET: (voor downloads, weet je wel) onbereikbaar. GOOGLE gaat vaak wel, maar niet altijd. Maar bij heel veel anderen gaat het niet. Alle verbindingen die ik maak met Nederland, gaan wel, andere landen nog niet uitgeprobeerd. Soortgelijke ervaringen???? perloc
Link naar reactie
DarfthV: Provider VIRCONN.COM MS Internet Explorer voor de MAC MAC OS 10.2 Jaguar Maar het verschijnsel deed (gaat nu wat beter) zich ook voor op een Win98 met IE5.0 en dezelfde provider voor. Heb ook een andere IP beschikbaar maar niet uitgetest. Zoals ik al aangaf, het gaat nu beter. Robertstam: Ik weet niet meer of ik de NORTON firewall voor- of na- dat Internetten heb geinstalleerd. Ik heb die een tijdje uitgeschakeld gehad omdat ik die ervan verdacht mijn hele computer plat te gooien. Systeem opnieuw moeten installeren en gaat tot nu toe goed, behalve..... perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...