Ga naar inhoud

Postbank Internet Bankieren "security module niet gelad


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik probeer in te loggen voor het postbank internet bankieren. Maar ik krijg deze foutmelding: "Security Module is nog niet geladen, even geduld a.u.b" Ik heb de helpdesk gemaild en kreeg dit terug: "Voor Internet Explorer: >- U opent Internet Explorer >- U kiest bovenin de werkbalk 'Extra' (Tools) of 'Beeld' (View) >- U kiest uit het menu 'Internet Opties' (Internet Options) >- U klikt op 'Geschiedenis wissen' en dan op 'Tijdelijke Internet bestanden >verwijderen' >- U klikt op 'Instellingen' en u zet de "stip" op 'Bij elk bezoek aan een >pagina'. Vervolgens klikt u op 'Ok' >- U gaat naar tabblad 'Beveiliging'. In dit tabblad hoort de beveiliging op >'Normaal' te staan >- U klikt op het icoon 'Vertrouwde websites' en selecteert de button >'Websites'. Vervolgens voegt u de volgende regel toe: https://*.postbank.nl >- U klikt op het tabblad 'Geavanceerd' (Advanced) >- In 'Geavanceerd' klikt u op de knop 'Standaard instellingen'. Vervolgens >klikt u op 'Toepassen' en dan op 'Ok'. > >Wanneer bovenstaande oplossing geen resultaat biedt dan adviseren wij u >contact op te nemen met Microsoft Nederland voor de nieuwste Java Virtual >Machine. Het telefoonnummer van Microsoft is (020) 500 15 00. > >Bent u een nieuwe gebruiker bent van Internet Bankieren of heeft u uw >computer opnieuw geinstalleerd of u heeft een nieuwe computer aangeschaft, >dan adviseren wij u Windows te updaten. Dit doet u als volgt: >In Internet Explorer gaat u naar 'Extra'. Vervolgens klikt u op 'Windows >update'. > >De foutmelding kan daarnaast ook te maken hebben met de snelheid van de >verbinding en de opbouw van de site. Ook het tijdstip van raadplegen is van >belang. In dat geval verzoeken wij u vriendelijk het later nogmaals te >proberen. Ik heb dit allemaal gedaan, maar het werkt nog steeds niet. Heeft iemand hetzelfde probleem en/of weet iemand de oplossing??
Link naar reactie
[quote:1e1e80f832="Kjiratsiekoedel"] >De foutmelding kan daarnaast ook te maken hebben met de snelheid van de >verbinding en de opbouw van de site. Ook het tijdstip van raadplegen is van >belang. In dat geval verzoeken wij u vriendelijk het later nogmaals te >proberen. [/quote:1e1e80f832] Daar heeft het eigenlijk bijna altijd mee te maken. Nogmaals proberen, met effe opnieuw starten van je browser en desnoods op een ander tijdstip. Ik heb het af en toe ook wel eens.
Link naar reactie
Het zou heeel misschien hieraan kunnen liggen: Internet Explorer 6.0 moet een codeersterkte hebben van 128 bit. Als je I.E. echter op Win2000 draait, dan zit je opgescheept met een codeersterkte van 64 bit. Dit kun je nakijken door in I.E. op Help te klikken, en dan op Info. Hier staat de codeersterkte. Is die verkeerd, dan kan je op de Microsoft Knowledgebase een update halen, waarmee je codeersterkte op 128 bit komt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt....
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ook ik heb al weken problemen met internetbankieren via de PB.Kom er niet uit met IE6.Netscape gedownload en toen kon ik wel inloggen, maar dat vind ik geen optie, het moet ook werken met ie6.0 en dat lukt nu juist niet.Via e-mail helpdesk pb gevraagd en de zelfde adviesen gekregen.Telefonisch met postbank ( 058-2958008) ook niet uitgekomen.Via MS geprobeerd VM te updaten en dat lukt mij niet.Heb Jij een tip hoe en waar dit wel lukt,want ik ben er zo langzamerhand achtergekomen dat daar ( VM ) het probleem zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...