Ga naar inhoud

Goed download programma


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zoek een goed download programma waarin ik de downloads kan schedulen zodat ik deze s'nacht kan downloaden. Ik hebw eleens download accelerator plus gehad maar deze ging in de internet explorer zitten en dat vind ik dus wat minder. Bij getright zit een hoop spyware dus dat is ook niets. Weet iemand een spyware vrij en intergratieloos download programma?
Link naar reactie
[quote:16ba014bcc="sdk"]Ik zoek een goed download programma waarin ik de downloads kan schedulen zodat ik deze s'nacht kan downloaden. Ik hebw eleens download accelerator plus gehad maar deze ging in de internet explorer zitten en dat vind ik dus wat minder. Bij getright zit een hoop spyware dus dat is ook niets. Weet iemand een spyware vrij en intergratieloos download programma?[/quote:16ba014bcc] Ben ik niet met je eens. Ik heb ook GetRight en geen spyware. Waarschijnlijk is dit wel het geval met de nieuwere versies van GetRight.
Link naar reactie
Ik heb nu fleshget van het fasttrack netwerk afgehaald en het is een goed programma. Handig dat je eens ziet hoe die meerdere ques (jest is flashgets) werken. Je ziet een leuk veld met bolltejes en er zijn dan een aantal rode waar je aan het downloaden bent. Ook staat rechtbovenin een icoontje met de gebruikte bandbreedte en hoevel procent je download(s) zijn. Kan je dit trouwens ook uitzetten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...