Ga naar inhoud

pop-up berichten


anoniem

Aanbevolen berichten

Een virus zal het niet zijn, maar waarschijnlijk spyware. AdAware is te vinden op www.lavasoft.de Je kunt dit in de toekomst voorkomen door OF een andere browser te gebruiken (IE is hier nogal gevoelig voor, in tegenstelling tot bijvoorbeeld [url=www.mozilla.org]Mozilla[/url]). Ook het gebruik van een reclame-filter helpt goed. [url=www.webwasher.de]WebWasher[/url], freeware en werkt behoorlijk goed. Werkt in meerdere (alle?) browsers. [url=www.adshield.org]AdShield[/url], ook freeware maar alleen in IE te gebruiken. Geen ervaring mee verder. Die programma's filteren banners, pop-ups, cookies, enz.
Link naar reactie
[url=www.opera.com]Opera[/url] en [url=www.mozilla.org]Mozilla[/url] hebben beide een Popup-filter; daar heb je dus geen apart prgramma voor nodig; Mijn ervaring is dat Opera de [i:036162c5e3]meeste[/i:036162c5e3] sites beter weergeeft da mozilla, maar je hebt dan wel een reclamebanner in je menubalk zitten (als je de gratis versie gebruikt)
Link naar reactie
Zo'n filter is er inderdaad, maar zal tegen spyware niet helpen. Ik denk dat die filters de installatie van spyware echter wel tegen zullen gaan... Ik heb geen ervaring met Opera, maar wel met Mozilla. En bijna alle pagina's worden goed weergegeven (en dus zonder banner in de browser). Mocht het een enkele keer niet goed werken dan heb ik altijd IE nog bij de hand, maar die hoef ik hooguit 1x per maand te gebruiken :)
Link naar reactie
[quote:b9061be5b2="Eddey"]Ik heb geen ervaring met Opera, maar wel met Mozilla. En bijna alle pagina's worden goed weergegeven (en dus zonder banner in de browser). Mocht het een enkele keer niet goed werken dan heb ik altijd IE nog bij de hand, maar die hoef ik hooguit 1x per maand te gebruiken :)[/quote:b9061be5b2] Dan wordt het tijd dat ik de nieuwste download :)
Link naar reactie
Ik ben gisteren van 1.1 naar 1.2 gegaan. Wel eerst 1.1 deinstalleren en daarna pas 1.2 installeren, anders heb je kans op rare dingen volgens de site van Mozilla. Je profielen blijven staan en worden netjes opgepakt door de volgende versie. De handigste toegevoegde feature vind ik dat je nu een groep sites in verschillende tabladen kan instellen die meteen geopend worden als je opstart. Handig!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...